Mobilglas

Mobilglas är ett ungt företag inom bilglas, med mer än 100 års erfarenhet av bilglasarbete i personalstyrkan. De erbjuder dig som kund möjligheten att spara tid och pengar, genom att vi kommer ut till dig och lagar stenskott eller byter din bilruta på platsen. Genom modern teknik, verktyg och bilrutor från originaltillverkarna garanteras ett perfekt resultat.

Medlemserbjudande

1. Du får som medlem i Hyresgästföreningen 200 kronor avdrag på hela kostnaden inkl. moms eller självrisken om det är ett försäkringsärende. Detta gör att en lagning av stenskott alltid är gratis vid halv- eller helförsäkring hos de försäkringsbolag vi samarbetar med, och vid ett vindrutebyte sparar du 10-20 % beroende på din självrisk.
  2. Avdraget sker i samband med utfört arbete mot uppvisande av giltigt medlemskort, genomför din bokning på mobilglas.se/tidsbokning, läs mer om oss på mobilglas.se eller ring 08-580 808 32 för personlig service.

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.