10 % rabatt på transportbil och minibuss

Oavsett om du behöver en transportbil för att köra hem de nya balkongmöblerna, en lastbil till flytten eller en minibuss för att köra dotterns lagkompisar till matchen så har Mabi hyrbilen som passar dig.

Mabi Hyrbilar är ett av Sveriges största biluthyrningsföretag och har fler än 150 uthyrningsstationer över hela landet, från Luleå i norr till Trelleborg i söder. Vi servar alla stora flygplatser och järnvägsstationer. Vi erbjuder allt från små och stora personbilar till minibussar, flyttbilar och transportbilar.

Medlemserbjudande

• Alltid 10 % på Mabis lägsta webbpris oavsett vilken transportbil eller minibuss du hyr. Kan hämtas på alla Mabis uthyrningsplatser i Stockholm. Lokala avvikelser kan förekomma.
  • Ditt medlemspris inkluderar fria mil, ev. vägtullar och skadekostnadsreducering ingår – endast din bränslekostnad tillkommer.
  • Ring 0774 43 44 44 eller besök mabi.se för mer information.
  • Bokning av din hyrbil måste ske via mabi.se, uppge hgf som kampanjkod. Visa ditt medlemskort eller ditt digitala medlemskort i appen när du hämtar ut bilen.

Huvudcenter

• Haukadalsgatan 3, 164 40 Stockholm 08-12078470 Karta

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.