Rabatt på medlemskap och konserter på Hökis Visrum

Visaftnar · varje torsdag 19.00 ger vi trubadurer och andra musiker möjlighet till framträdanden inför publik. Varannan Onsdag har vi öppen scen. Vi vill att du lär känna både kända trubadurer – som t.ex. Olle Adolfsson, Dan Andersson, Carl Mikae Nils Ferlin, Ruben Nilsson, Evert Taube – men även nya förmågor som är på väg.

Föreläsningar/Film · genom initierade personer belyser vi Visans värld och dess utövare, men också kring andra ämnen av intresse för vår förening.

Utställningar · i lokalen har vi en permanent utställning om Cornelis Vreeswijk. I lokalen vill vi även ge andra inbjudna kulturbärare och              föreningar möjlighet att exponera och presentera sig och sina verksamheter.

Visans dagar · på scenen utanför lokalen, på Sveriges första gågata, vill vi under det varmare halvåret i visans tecken genomföra flera fria framträdanden med trubadurer, artister och talare.

Kurser/Studiecirklar · i samarbete med Studiefrämjandet arrangeras gitarr och viskurser på olika nivåer.

Barnen sjunger visor · träffar på dagtid där våra yngsta får möjlighet att umgås och sjunga visor.

Medlemserbjudande

Årsmedlemskap 100 kronor (ordinaire pris 150 kronor)

För medlemmar i HökisVisrum kostar en torsdagskonsert 80 kronor (ordinarie pris  120 kronor)

e-post: Info@Hokisvisrum.se
hokisvisrum.se

Hitta till HökisVisrum

• Hökarängsplan 3, Hökarängen 070-1712919 Karta

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.