Medlemskväll och föreställning på Teater Giljotin

Välkommen till Teater Giljotins medlemskväll, söndagen den 18 november.

Se Ingmar Bergmans föreställning Höstsonaten och börja med en rundvandring på teatern. Teaterchef Rikard Borggård visar dig runt på teatern och berättar dess historia. Se skådespelarna förbereda sig inför föreställningen. Det bjuds på cider och snacks.

Rundvandring och mingel börjar klockan 15.00 och föreställningen klockan 16.00.

Läs mer om föreställningen:

Det är höst. Eva har inte träffat sin mor, den världsberömda pianisten Charlotte Andergast, på sju hela år. Nu ska hon äntligen komma på besök. Vad som kunnat bli ett försonande möte utvecklas till en makalös uppgörelse mellan mor och dotter. Med Angela Kovács, Chatarina Larsson & Julia Marko-Nord i regi och bearbetning av Kia Berglund.

Uppsättningen är en del av Ingmar Bergman-året 2018.

Kan du inte vara med den 18 november och ändå vill se föreställningen har du chans ända fram till 15 december. Med 25% rabatt - så klart.

Medlemserbjudande

• Som medlem får du 25% rabatt. Ditt pris som medlem 200-280 kronor. Ordinarie pris 250-350 kronor.
  • Biljetten till föreställningen bokar du på teatergiljotin.se  och använd rabattkod hyresgast
  • Anmälan till rundvandring och mingel sker senast 1 november på telefon 070-641 58 22 (går bra att lämna ett meddelande om telefonsvararen är på) eller mail teatergiljotin@gmail.com

Hitta

• Torsgatan 41, S:t Eriksplan, Stockholm Karta

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.