Rabatt hos Dragkrokskungen

Dags att montera dragkrok på bilen? Dragkrokskungen kan erbjuda dig en billig dragkrok till din bil, som godkända återförsäljare för BRiNK (Thule), Westfalia och Steinhof.

När du köper dragkrok av Dragkrokskungen kan du vara säker på att göra en trygg affär med fullständig garanti och produktsupport på alla dragkrokar. Välkommen!

Medlemserbjudande

• 500 kr rabatt vid köp av dragkrok med montering på plats eller i någon av partnerverkstäder via Dragkrokskungens webbsida, http://dragkrokskungen.se/ Partnerverkstäder finns på olika orter runt om i landet och du kan även få dragkroken monterad på plats hemma eller på jobbet mot en utkörningsavgift ( Montering på plats gäller Skåne, Halland, Västra Götaland, Kronoberg med några få undantag). Kontakta Dragkrokskungen för mer into kring montering.
  • Kontakta Dragkrokskungen för mer info kring montering.
  • Rabatt med 500 kr gäller också vid köp av släpvagn. Släpvagn måste hämtas av köparen i Halmstad. Rabatten kan ej kombineras med andra erbjudanden. Alla prisuppgifter är inkl. moms. Uppge medlemsnummer!

Besök Dragkrokskungens hemsida för mer information

Se hela utbudet av släpvagnar

Hitta hit!

• Kristinebergsvägen 15, 30241 Halmstad Karta

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.