Lokala aktiviteter i Hyresgästföreningen

Runt om i landet sjuder det av aktiviteter. Här nedan ser du vad som är på gång just där du bor - det kan vara allt från bostadspolitiska debatter till blomsterplanteringar på gården. Kom gärna på våra aktiviteter, ett perfekt tillfälle för dig att lära känna dina grannar. Tillsammans kan vi göra boendet bättre för alla i kvarteret.

Händer just nu i

• 27 jun

Framtidsforum

2019-06-27 – 2019-06-29 | Gävleborg,Stockholms län,Västmanland,

Välkommen till en mötesplats för dig som är lokalt aktiv. Under tre sommardagar fokuserar vi på inspiration, erfarenhetsutbyte och utveckling på vackra Väddö folkhögskola. Vänder sig till dig som är aktiv i Gävleborgs, Upplands och Västmanlands län samt Norrtälje.

• 30 jul

Stockholm Pride-Pride Park och Prideparaden

2019-07-30 – 2019-08-04 | Stockholms län, Stockholm

Stockholm Pride pågår mellan 29 juli och 4 augusti och Hyresgästföreningen region Stockholm har ett tält i Pride Park mellan 30 juli och 3 augusti. Kom och häng med oss i Pride Park och prata om allt mellan bostadspolitik och kärlek.

• 28 sep

Bomöte ombord

2019-09-28 | Stockholms län,

Visst vill du med på bomöte ombord! I år får ni som bor i Rimbo och Hallstavik ha ert bomöte ombord på färjan Rosella. Lördagen den 28 september bär det av ut på havet!

Vill du också göra skillnad?