Lokala aktiviteter i Hyresgästföreningen

Runt om i landet sjuder det av aktiviteter. Här nedan ser du vad som är på gång just där du bor - det kan vara allt från bostadspolitiska debatter till blomsterplanteringar på gården. Kom gärna på våra aktiviteter, ett perfekt tillfälle för dig att lära känna dina grannar. Tillsammans kan vi göra boendet bättre för alla i kvarteret.

Händer just nu i

• 13 nov

Studiecirkel Grön i Hemmet

2019-11-13 | Jönköpings län, Jönköping

Hemma hos dig är det du som bestämmer. Vill du ha tips på hur man boostar sitt hem med grönt tänk? Då ska du verkligen anmäla dig till denna cirkeln!

• 15 nov

2019-11-15 | Jönköpings län, Jönköping

Vill du träffa nya vänner, hitta på olika aktiviteter och samtidigt skapa gemenskap i vårt bostadsområde? Välkommen till Affect our Community - En mötesplats för kvinnor på Råslätt!

• 16 nov

Kurs: Tips och roliga fototrix!

2019-11-16 | Blekinge,Jönköpings län,Kalmar län,Kronoberg,Östergötland,

En inspirationsdag för dig som vill lära dig att ta bättre bilder med mobiltelefonen och om vett och etikett vid publicering av bilder på sociala medier. Mia Karlsvärd ger dig verktygen. Hon har lång erfarenhet som fotograf och skribent och delar gärna med sig av sina kunskaper. Den här dagen är för dig som vill lära dig mer om att

• 20 nov

Studiecirkel Grön i Hemmet

2019-11-20 | Jönköpings län, Jönköping

• 22 nov

2019-11-22 | Jönköpings län, Jönköping

• 29 nov

2019-11-29 | Jönköpings län, Jönköping

Vill du också göra skillnad?