Hjärtligt välkommen på bostadsmöte!

• Malmö

Som hyresgäst i Malmökvarteren Axel/Slussen, Stralsund, Möllebacken, Höken och Danzig hos Stena bjuds du in till bostadsmöte.

Vi, Lokala Hyresgästföreningen Axel/Slussen, kommer bland annat att informera om årets aktiviteter och planering för resterande 2018. Mycket ligger i plan med allt ifrån Leksakssläpp för barn, Ullaredsresa, Nationaldagsfirande samt till mer vuxen sensommaraktivitet. Kom på mötet så får du veta mer!

Vi bjuder på god lättare förtäring. Därför behöver vi veta hur många vi blir. Anmälan görs via telefon eller mail senast 17 maj.

Mobilnr: 0707-34 65 72 Mail: Lh.axelslussen@gmail.com

Välkommen!

Kontaktperson: Vinni, Lh.axelslussen@gmail.com, 0707-34 65 72

Händer just nu i Skåne

• 22 sep

HELA Landskrona – en vecka i mångfaldens tecken

2018-09-22 – 2018-09-29 | Skåne, Landskrona

Välkommen till en fullspäckad vecka med mässa, föreläsningar, workshops, öppet hus och mycket mer! Den 22 september går startskottet för HELA Landskrona – en vecka där Landskrona får visa upp vilket enormt engagemang det finns i staden och där samverkan, delaktighet, dialog och mångfald är nyckelorden!

• 27 sep

Föreläsning: Sju nycklar till livslångt lärande

2018-09-27 | Skåne, Landskrona

Välkommen när Ann Gomér ger en spännande föreläsning om hur du med sju nycklar kan lära under hela livet. För både unga och gamla.

• 4 okt

Zombieöverlevnad - föreläsning med Herman Geijer

2018-10-04 | Skåne, Helsingborg

Hur förbereder du dig mentalt ifall en katastrof inträffar? Det vet Herman Geijer, zombieöverlevnadsexpert, som kommer och föreläser om katastrof- och krishantering torsdag 4 oktober i Helsingborg. Välkommen!

• 6 okt

Öppet hus

2018-10-06 | Skåne, Trelleborg

Hyresgästföreningen har öppet hus för dig och dina barn, kom och få tips och idéer hur du kan hjälpa till eller få hjälp i/av Hyresgästföreningen LH östra.

• 20 okt

Träff för förtroendevalda och aktiva medlemmar

2018-10-20 | Halland,Skåne, Helsingborg

Du som är förtroendevald eller aktiv medlem i Hyresgästföreningen region norra Skåne är inbjuden till träff på regionkontoret i Helsingborg lördag 20 oktober.