Bytardag – Fynda barnkläder på Örtagården!

• Malmö

Hyresgästföreningen välkomnar dig till en bytardag för barnkläder på Örtagården 1 december, kl 10.00–14.00!

På vår bytardag kan du fynda barnkläder (storlek 50-140) och barnskor efter säsong.

• Vi tar emot max 10 plagg per person.
  • Allt som lämnas in ska vara helt och rent annars tar vi inte emot det för byte.
  • Du som lämnar in kläder till bytardagen får en inlämningslapp som du sedan använder för att plocka ut upp till 10 plagg.
  • Det går inte att köpa plagg, endast byta.
  • Alla plagg som inte byts på själva dagen kommer att sparas til kommande bytardagar.

Vi bjuder på kaffe, saft och kakor!

Om lokalen:
Då det kan bli mycket folk i vår lokal finns det tyvärr inte utrymme och möjlighet att ta in barnvagn i lokalen. Men ta gärna med cykellås och parkera vagnen utanför. I lokalen finns tillgång till toalett, men inte skötbord. Då lokalen ligger i källarplan med endast en trappa vid ingången är den inte tillgänglighetsanpassad.

Har du ytterligare frågor, mejla till Malin Hole på malin.hole@hyresgastforeningen.se eller ring på 010-459 23 46.

Varmt välkommen!

Händer just nu i Skåne

• 12 dec

2018-12-12 | Skåne, Kristianstad

Välkommen till språkcaféet på Gamlegården i Kristianstad. Vi träffas på onsdagar - ingen anmälan behövs och vi bjuder på fika!

• 13 dec

Luciafirande i Landskrona

2018-12-13 | Skåne, Landskrona

Fira Lucia tillsammans med oss i Hyresgästföreningen Landskrona då vi bjuder på kul aktiviteter för barn, livesång och gott lussefika!

• 19 dec

2018-12-19 | Skåne, Kristianstad

• 19 dec

Julmingel i Eslöv

2018-12-19 | Skåne, Eslöv

Mingelkväll hos Hyresgästföreningen Eslöv-Kävlinge-Svalöv onsdag 19 december – träffa oss och prata mer om hur just du kan engagera dig i ditt hem och bostadsområde!

• 2 jan

2019-01-02 | Skåne, Kristianstad