Årsmöte Hyresgästföreningen Malmö västra

Välkommen på årsmöte med Hyresgästföreningen Malmö västra!

Malmö västra är en ny områdesindelning för Hyresgästföreningen i Malmö. Välkommen till det första årsmötet som är en möjlighet för dig att påverka verksamheten. Vilka är våra viktigaste frågor? Hur ska vi jobba? På mötet pekar vi ut färdriktningen för året som kommer.

Anmälan:
Senast den 6 januari till e-post kenneth.gustavsson@hyresgastforeningensskane.se eller på sms till 0704-71 43 14. Märk ditt mejl / sms med "Årsmöte Malmö västra" och berätta vilka som kommer och ev. kostbehov. Vi bjuder på kött, fisk eller vegetariskt! (Mat serveras kl 17-18, själva mötet startar kl 18.

Välkommen!

Händer just nu i Skåne

• 27 sep

Föreläsning: Sju nycklar till livslångt lärande

2018-09-27 | Skåne, Landskrona

Välkommen när Ann Gomér ger en spännande föreläsning om hur du med sju nycklar kan lära under hela livet. För både unga och gamla.

• 4 okt

Zombieöverlevnad - föreläsning med Herman Geijer

2018-10-04 | Skåne, Helsingborg

Hur förbereder du dig mentalt ifall en katastrof inträffar? Det vet Herman Geijer, zombieöverlevnadsexpert, som kommer och föreläser om katastrof- och krishantering torsdag 4 oktober i Helsingborg. Välkommen!

• 6 okt

Öppet hus

2018-10-06 | Skåne, Trelleborg

Hyresgästföreningen har öppet hus för dig och dina barn, kom och få tips och idéer hur du kan hjälpa till eller få hjälp i/av Hyresgästföreningen LH östra.

• 20 okt

Träff för förtroendevalda och aktiva medlemmar

2018-10-20 | Halland,Skåne, Helsingborg

Du som är förtroendevald eller aktiv medlem i Hyresgästföreningen region norra Skåne är inbjuden till träff på regionkontoret i Helsingborg lördag 20 oktober.

• 7 nov

Medlemsföreläsning: Inred i 5 enkla steg

2018-11-07 | Skåne, Landskrona

Gillar du heminredning och vill få bra tips och nya idéer? Som medlem är du välkommen på en inspirationsföreläsning som vi anordnar tillsammans med IKEA.

Vill du också göra skillnad?