Årsmöte Hyresgästföreningen Malmö östra

Välkommen på årsmöte med Hyresgästföreningen Malmö östra!

Malmö östra är en ny områdesindelning för Hyresgästföreningen i Malmö. Välkommen till det första årsmötet som är en möjlighet för dig att påverka verksamheten. Vilka är våra viktigaste frågor? Hur ska vi jobba? På mötet pekar vi ut färdriktningen för året som kommer.

Anmälan:
Senast den 25 februari till e-post marianne.nimander@hyresgastforeningen.se eller på tel till 010-459 23 40. Märk ditt mejl / sms med "Årsmöte Malmö östra" och berätta vilka som kommer och ev. kostbehov. Vi bjuder på kött, fisk eller vegetariskt! (Mat serveras kl 17-18.30, själva mötet startar kl 18.30.)

Välkommen!

Händer just nu i Skåne

• 19 feb

Läxhjälp för vuxna i Landskrona

2019-02-19 | Skåne, Landskrona

Du som är vuxen och studerar på SFI eller SAS är välkommen på läxhjälp på Landskrona bibliotek på tisdagar och fredagar!

• 20 feb

Språkcafé på Gamlegården

2019-02-20 | Skåne, Kristianstad

Välkommen till språkcaféet på Gamlegården i Kristianstad. Vi träffas på onsdagar - ingen anmälan behövs och vi bjuder på fika!

• 21 feb

Sy- och handarbetscafé på Gamlegården

2019-02-21 | Skåne, Kristianstad

Välkommen på sy- och handarbetscafé för vuxna på Gamlegården, Kristianstad, på torsdagar!

• 22 feb

Läxhjälp för vuxna i Landskrona

2019-02-22 | Skåne, Landskrona

• 25 feb

Café

2019-02-25 | Skåne, Billesholm

Utmärkt plats att träffa dina grannar, lära känna varandra och få information om området.

Vill du också göra skillnad?