Vad ska vi hitta på i lokalen i Osby?

Alla hyresgäster hos Osbybostäder är inbjudna in till lokalen på Trastgatan i Osby. Har du förslag på verksamhet som passar i lokalen? Vill du vara med och arbeta för ännu mer trivsel och trygghet i våra hem? Kom och träffa oss, dina grannar och dela med dig av dina tankar! Du träffar både studieförbundet ABF och förtroendevalda i Hyresgästföreningen.

Två tjejer bakar

Vi träffas och tittar vi på vår lokal och funderar över vilka verksamheter som skulle kunna passa här. Vad finns det för olika aktiviteter som kan passa
hyresgäster, barn och ungdomar? Kanske ett stickcafé, en social bokcirkel, inspirerande vårplantering eller varför inte ett skönt pysselhäng?

När vi ses kan du också få information om hur enkelt det kan vara att arbeta för boinflytande, trygghet och trivsel. Vi vill bli fler aktiva och behöver dig!

Hjärtligt välkommen — vi bjuder på fika!

Föreningsstyrelsen Östra Göinge - Osby

Händer just nu i Skåne

Vill du också göra skillnad?