Träffa oss på Torparedagarna i Åstorp

• Åstorp

Gör som 20 000 andra – träffa Hyresgästföreningen när vi är på plats på Torparedagarna i Åstorp helgen 29 juni - 1 juli!

Kollage artister Torparedagarna 2018

Hyresgästföreningen är på plats när den årliga festivialen Torparedagarna går av stapeln i centrala Åstorp. Kom och träffa oss så ger vi ge dig mer information om vad vi tillsammans kan göra för att stå upp för hyresrätten i årets val och hur du kan engagera dig i ditt boende och bostadsområde. Har du idéer på hur ditt område kan bli tryggare och trevligare?

Förutom Hyresgästföreningen och över 20 000 andra människor, kan du passa på att träffa knallare, gå på tivoli och se massa olika uppträden.

Hoppas vi ses!

Kontaktperson: Rolf Malmberg, rolfmalmberg1@hotmail.com, 072-211 12 04

Händer just nu i Skåne

• 20 aug

Debatt: Leva och bo i Trelleborg

2018-08-20 | Skåne, Trelleborg

En kväll i bostadspolitikens tecken! Hyresgästföreningen i Trelleborg arrangerar en debatt om bostadspolitiken i kommunen, med ett extra fokus på allmännyttan.

• 21 aug

Bostadspolitisk debatt

2018-08-21 | Skåne, Skurup

Representanter för Skurups politiska partier deltar i bostadspolitisk debatt.

• 22 aug

Demokratifest på Koppargården

2018-08-22 | Skåne, Landskrona

Hyresgästföreningen är på plats när det bjuds in till en sommardag för demokrati, dialog, musik, mat och kul för barn och vuxna på Koppargården i Landskrona. Lokala politiker är på plats så nu har du chans att ställa frågor till både dem och oss!

• 25 aug

Torgmöte i Ängelholm

2018-08-25 | Skåne, Ängelholm

Information om det bostadspolitiska läget inför valet 2018.

• 25 aug

Familjedag i Helsingborg

2018-08-25 | Skåne, Helsingborg

Din lokala hyresgästförening bjuder in alla boende i Helsingborgshem till en familjedag. Kom och träffa din lokala hyresgästförening och andra boende i ditt område

Vill du också göra skillnad?