Medlemskväll: Workshop "Skapa ditt drömrum"

• Halmstad

Gillar du heminredning? Har du ett rum som du skulle vilja fixa till? Kom då till Halmstad tisdag den 4 september på workshopen ”Skapa ditt drömrum” som Hyresgästföreningen anordnar i samarbete med IKEA.

Skapa ditt drömrum i sju enkla steg

Workshopen blandar spännande teori med praktiska övningar och i sju enkla steg förvandlas din dröm till ett komplett inrett rum. Du som medlem är välkommen på denna kostnadsfria workshop, och du får även ta med dig en vän som ännu inte är medlem. Om vännen blir medlem under kvällen får ni båda var sin biobiljett!

Ta med ritning eller skiss
Du behöver ha med dig mått för det rum som du tänker dig fixa till. Det fungerar bra med en faktisk ritning eller en egen skiss där du själv har måttat upp avstånd.

Du vet väl om att du får sätta personlig prägel i din hyresrätt?
Om du betalar själv kan du exempelvis måla och tapetsera i din hyresrätt. Bara se till att resultatet blir snyggt, för ser det slarvigt ut kan värden ha rätt till ersättning. Planlösningen på lägenheten får man däremot inte ändra, så inte ta bort en vägg eller ändra på fast inredning. Men en lös vikvägg för att dela av ett rum är helt okej.

Anmäl dig redan idag
Workshopen är gratis, men anmäl dig så snart som möjligt för att garantera din plats. Alla som kommer får fika och en goodiebag från IKEA.

Ange "Inspirationskväll" som rubrik, ditt och eventuell väns namn, e-postadress, mobilnummer och eventuell specialkost/allergi.

Kontaktperson: Anmälan: , norraskane@hyresgastforeningen.se, 010-459 17 41

Händer just nu i Halland