Julmingel i Eslöv

• Eslöv
  • Kävlinge
  • Svalöv

Mingelkväll hos Hyresgästföreningen Eslöv-Kävlinge-Svalöv onsdag 19 december – träffa oss och prata mer om hur just du kan engagera dig i ditt hem och bostadsområde!

julmingel 19 decemberVälkommen till vår föreningslokal då vi bjuder på glögg, pepparkakor och julgodis med mera. Och då kan vi prata mer om hur just du kan engagera dig i ditt hem. I Hyresgästföreningen är vi många medlemmar som arbetar med att förbättra boendet för hyresgäster. Har du frågor om hur du kan få ökat inflytande i ditt bostadsområde? Funderar du på hur du kan bidra till ett bra och tryggt hem? Är ni flera grannar på området som vill starta en aktivitet tillsammans?

Var med du också och gör skillnad som aktiv medlem!

Kontaktperson: Åsa Thun, eskasv@hyresgastforeningen.se, 0722-79 81 58

Händer just nu i Skåne

• 12 dec

2018-12-12 | Skåne, Kristianstad

Välkommen till språkcaféet på Gamlegården i Kristianstad. Vi träffas på onsdagar - ingen anmälan behövs och vi bjuder på fika!

• 13 dec

Luciafirande i Landskrona

2018-12-13 | Skåne, Landskrona

Fira Lucia tillsammans med oss i Hyresgästföreningen Landskrona då vi bjuder på kul aktiviteter för barn, livesång och gott lussefika!

• 19 dec

2018-12-19 | Skåne, Kristianstad

• 19 dec

Julmingel i Eslöv

2018-12-19 | Skåne, Eslöv

• 2 jan

2019-01-02 | Skåne, Kristianstad

Vill du också göra skillnad?