Vi ses på Hyresgästdagen i Båstad

• Båstad

Lördag den 12 maj är Hyresgästföreningen på plats i Båstad på Hyresgästdagen som Båstadhem arrangerar. Kom och prata med oss - alla funderingar du har om boende i hyresrätt och Hyresgästföreningen är välkomna!

Hyresgästföreningen är på plats under Hyresgästdagen. Vi berättar om hur du kan engagera dig tillsammans med dina grannar för att förbättra ert boende och skapa trivsel, svarar på andra funderingar du kan ha om ditt boende och är du inte redan medlem kan du passa på att bli det denna dag! Hyregästdagen bjuder bland annat på godis och ansiktsmålning för barnen, tävling med fina priser och korv med bröd.

Välkommen - hoppas vi ses!

Händer just nu i Skåne

• 20 aug

Debatt: Leva och bo i Trelleborg

2018-08-20 | Skåne, Trelleborg

En kväll i bostadspolitikens tecken! Hyresgästföreningen i Trelleborg arrangerar en debatt om bostadspolitiken i kommunen, med ett extra fokus på allmännyttan.

• 21 aug

Bostadspolitisk debatt

2018-08-21 | Skåne, Skurup

Representanter för Skurups politiska partier deltar i bostadspolitisk debatt.

• 22 aug

Demokratifest på Koppargården

2018-08-22 | Skåne, Landskrona

Hyresgästföreningen är på plats när det bjuds in till en sommardag för demokrati, dialog, musik, mat och kul för barn och vuxna på Koppargården i Landskrona. Lokala politiker är på plats så nu har du chans att ställa frågor till både dem och oss!

• 25 aug

Torgmöte i Ängelholm

2018-08-25 | Skåne, Ängelholm

Information om det bostadspolitiska läget inför valet 2018.

• 25 aug

Familjedag i Helsingborg

2018-08-25 | Skåne, Helsingborg

Din lokala hyresgästförening bjuder in alla boende i Helsingborgshem till en familjedag. Kom och träffa din lokala hyresgästförening och andra boende i ditt område

Vill du också göra skillnad?