HELA Landskrona – en vecka i mångfaldens tecken

• Landskrona

Välkommen till en fullspäckad vecka med mässa, föreläsningar, workshops, öppet hus och mycket mer! Den 22 september går startskottet för HELA Landskrona – en vecka där Landskrona får visa upp vilket enormt engagemang det finns i staden och där samverkan, delaktighet, dialog och mångfald är nyckelorden!

Foto: Fia El-Ghawabi

HELA Veckan kommer vara fullspäckad med workshops, föreställningar, dialoger, öppet hus hos föreningar och organisationer i staden. På lördagen den 29 september avslutas veckan med Pride Landskrona, som bjuder på tal, musik och parad.

Hela Landskrona är ett samarbete mellan Hyresgästföreningen region norra Skåne, Landskrona stad och Jämlikt.nu.

Programmet i sin helhet finns på www.landskrona.se/HELA (Uppdateras löpande)

Händer just nu i Skåne

• 3 nov

Skapa Landskronas häftigaste lekplats

2018-11-03 | Skåne, Landskrona

Skapa häftigaste lekplatsen – kom på workshop och kreativ verkstad för att samla idéer till nytt lekområde vid Karlslund i Landskrona!

• 7 nov

Medlemsmöte Hässleholm/Höör

2018-11-07 | Skåne, Hässleholm

Föreningsstyrelsen Hässleholm-Höör bjuder in sina medlemmar till ett medlemsmöte som bland annat tar upp det lokala förhandlingsläget.

• 7 nov

Medlemsföreläsning: Inred i 5 enkla steg

2018-11-07 | Skåne, Landskrona

Gillar du heminredning och vill få bra tips och nya idéer? Som medlem är du välkommen på en inspirationsföreläsning som vi anordnar tillsammans med IKEA.

• 17 nov

Träff för förtroendevalda och aktiva medlemmar

2018-11-17 | Halland,Skåne, Helsingborg

Du som är förtroendevald eller aktiv medlem i Hyresgästföreningen region norra Skåne är inbjuden till träff på regionkontoret i Helsingborg lördag 17 november.

• 6 dec

Välkommen till inspirationskväll!

2018-12-06 | Skåne, Malmö

Hyresgästföreningen bjuder in dig till en inspirationskväll i julens tecken! En kväll med upplevelser och aktiviteter för både stora och små.