Demokratifest på Koppargården

• Landskrona

Hyresgästföreningen är på plats när det bjuds in till en sommardag för demokrati, dialog, musik, mat och kul för barn och vuxna på Koppargården i Landskrona. Lokala politiker är på plats så nu har du chans att ställa frågor till både dem och oss!

ballonger

Välkommen till en sommardag för demokrati, dialog, musik, mat och kul för både barn och vuxna. Det finns aktiviteter för alla; hoppborgar, ansiktsmålning, mat, musik, demokratiquiz och mycket mycket mer! Du har chansen att träffa dina lokala politiker som är på plats för att föra en dialog med oss medborgare. Samtliga politiska partier är inbjudna. Hyresgästföreningen är på plats och vi pratar gärna marknadshyror med dig, så kom till oss med dina frågor!

Kom som du är – alla är välkomna – och var en del av demokratifesten!

Dagen sker i samband med firandet av Eid Aladha och i samarbete med Grupp 194 och Landskrona Röstar.

Kontaktperson: Helena Rasmusson, helena.rasmusson@hyresgastforeningen.se, 010-459 17 44

Händer just nu i Skåne

Vill du också göra skillnad?