Påverka ditt boende i Koppargården, Landskrona

• Landskrona

Bor du i Koppargården? Hyresgästföreningen är på plats när Landskronahem bjuder in till en boendedialog där du har chansen att påverka ditt område och de nya mötesplatserna. Ta med familjen eller grannen, det bjuds både på mat och underhållning!

Illustrerad vy av Karlslund

Nu startar Landskronahem utvecklingen av Kopparängen och Silverängen och det vill de göra tillsammans med er hyresgäster. Det första steget är att skapa nya mötesplatser i området. För att det ska bli riktigt trevligt behöver de din synpunkt. Vad vill du göra? Hur ska det se ut? Vad är en mötesplats för dig? Kom och dela med dig av dina tankar och idéer.

Ta med hela familjen eller grannen för det bjuds på bland annat presenter till barnen, ansiktsmålning, sumobrottning, musik och önsketräd. Läs även om nyheten på Landskronahems webbplats.

Välkommen!

Landskronahem i samarbete med föreningar, verksamheter i Kopparängen och Silverängen och Hyresgästföreningen.

Händer just nu i Skåne

Vill du också göra skillnad?