Nytt årsmöte Hyresgästföreningen Landskrona och Hyresgästföreningen Eslöv-Kävlinge-Svalöv

• Eslöv
  • Kävlinge
  • Landskrona
  • Svalöv

Välkommen på nytt årsmöte för Hyresgästföreningen Landskrona och Hyresgästföreningen Eslöv-Kävlinge-Svalöv torsdag den 24 maj 2018.

Under 2017 har Hyresgästföreningen Landskrona Eslöv varit uppdelad i två verksamhetsutskott. Vid fullmäktiges sammanträde 28 april beslutades att verksamhetsutskotten ska bli två permanenta hyresgästföreningar. Därför kallas du som medlem till ett nytt årsmöte i Hyresgästföreningen Landskrona eller i Hyresgästföreningen Eslöv-Kävlinge-Svalöv.

Hyresgästföreningen Landskrona
Datum: torsdag 24 maj 2018
Tid: kl. 19.00
Plats: Hotell Öresund
Adress: Selma Lagerlöfs väg 4, 261 31 Landskrona
Sista anmälningsdag: torsdag 17 maj

Vi bjuder på landgång. Ange eventuell specialkost i din anmälan. Anmäl dig till regionkontoret, telefon 010-459 17 41 eller e-post norraskane@hyresgastforeningen.se

Hyresgästföreningen Eslöv-Kävlinge-Svalöv
Datum: torsdag 24 maj 2018
Tid: kl. 19.00
Plats: Folkets Hus
Adress: Centralgatan 7, 268 71 Teckomatorp
Sista anmälningsdag: torsdag 17 maj

Vi bjuder på smörgåstårta, kaffe och kaka. Ange eventuell specialkost i din anmälan. Anmäl dig till Ann-Sofie Poulsen, telefon 0739-34 55 13.

Vilken förening tillhör jag?
Är du osäker på vilken föreningen just du till så hör gärna av dig till regionkontoret via e-post norraskane@hyresgastforeningen.se eller telefon 010-459 17 41.

Varmt välkommen!

Händer just nu i Skåne

• 27 sep

Föreläsning: Sju nycklar till livslångt lärande

2018-09-27 | Skåne, Landskrona

Välkommen när Ann Gomér ger en spännande föreläsning om hur du med sju nycklar kan lära under hela livet. För både unga och gamla.

• 4 okt

Zombieöverlevnad - föreläsning med Herman Geijer

2018-10-04 | Skåne, Helsingborg

Hur förbereder du dig mentalt ifall en katastrof inträffar? Det vet Herman Geijer, zombieöverlevnadsexpert, som kommer och föreläser om katastrof- och krishantering torsdag 4 oktober i Helsingborg. Välkommen!

• 6 okt

Öppet hus

2018-10-06 | Skåne, Trelleborg

Hyresgästföreningen har öppet hus för dig och dina barn, kom och få tips och idéer hur du kan hjälpa till eller få hjälp i/av Hyresgästföreningen LH östra.

• 20 okt

Träff för förtroendevalda och aktiva medlemmar

2018-10-20 | Halland,Skåne, Helsingborg

Du som är förtroendevald eller aktiv medlem i Hyresgästföreningen region norra Skåne är inbjuden till träff på regionkontoret i Helsingborg lördag 20 oktober.

• 7 nov

Medlemsföreläsning: Inred i 5 enkla steg

2018-11-07 | Skåne, Landskrona

Gillar du heminredning och vill få bra tips och nya idéer? Som medlem är du välkommen på en inspirationsföreläsning som vi anordnar tillsammans med IKEA.