Nytt årsmöte Hyresgästföreningen Landskrona och Hyresgästföreningen Eslöv-Kävlinge-Svalöv

• Eslöv
  • Kävlinge
  • Landskrona
  • Svalöv

Välkommen på nytt årsmöte för Hyresgästföreningen Landskrona och Hyresgästföreningen Eslöv-Kävlinge-Svalöv torsdag den 24 maj 2018.

Under 2017 har Hyresgästföreningen Landskrona Eslöv varit uppdelad i två verksamhetsutskott. Vid fullmäktiges sammanträde 28 april beslutades att verksamhetsutskotten ska bli två permanenta hyresgästföreningar. Därför kallas du som medlem till ett nytt årsmöte i Hyresgästföreningen Landskrona eller i Hyresgästföreningen Eslöv-Kävlinge-Svalöv.

Hyresgästföreningen Landskrona
Datum: torsdag 24 maj 2018
Tid: kl. 19.00
Plats: Hotell Öresund
Adress: Selma Lagerlöfs väg 4, 261 31 Landskrona
Sista anmälningsdag: torsdag 17 maj

Vi bjuder på landgång. Ange eventuell specialkost i din anmälan. Anmäl dig till regionkontoret, telefon 010-459 17 41 eller e-post norraskane@hyresgastforeningen.se

Hyresgästföreningen Eslöv-Kävlinge-Svalöv
Datum: torsdag 24 maj 2018
Tid: kl. 19.00
Plats: Folkets Hus
Adress: Centralgatan 7, 268 71 Teckomatorp
Sista anmälningsdag: torsdag 17 maj

Vi bjuder på smörgåstårta, kaffe och kaka. Ange eventuell specialkost i din anmälan. Anmäl dig till Ann-Sofie Poulsen, telefon 0739-34 55 13.

Vilken förening tillhör jag?
Är du osäker på vilken föreningen just du till så hör gärna av dig till regionkontoret via e-post norraskane@hyresgastforeningen.se eller telefon 010-459 17 41.

Varmt välkommen!

Händer just nu i Skåne