Årsmöte Nordvästskåne 2019

• Åstorp
  • Ängelholm
  • Örkelljunga

Välkommen på årsmöte i Hyresgästföreningen Nordvästskåne torsdag 7 mars.

Som medlem har du rösträtt i alla de frågor som tas upp, så du är med och kan påverka i lokala bostadsfrågor som berör dig som hyresgäst. Handlingar kan hämtas på förhand onsdag 20 mars på Östergatan 65 i Ängelholm. Vi bjuder på lite lättare mat, så ange eventuell specialkost vid anmälan.

Information och erfarenhetsutbyte

Ett årsmöte är mycket mer än några formella beslut. Det är nyheter, information om vad som är på gång i framtiden, lite tillbakablick på året som gått och du har chans till frågor och svar. Om du känner att du själv inte vill delta så aktivt på mötet går det självklart bra att bara sitta med och lyssna.

Förutom att det är trevligt att träffas så är årsmötet ett bra tillfälle att träffa andra medlemmar och utbyta erfarenheter. Om du är intresserad av att bli en mer aktiv medlem är mötet ett ypperligt tillfälle för dig att få mer inblick i föreningens arbete och samtidigt träffa de personer som redan är engagerade.

Anmälan

Anmäl dig senast 28 februari till Lena Hjorth, alternativt regionkontoret. Ange ditt namn, vilket årsmöte du anmäler dig till, samt eventuell specialkost.
E-post: lena.hgf@telia.com
Telefon: 070-246 67 37 eller 010-459 17 41

Välkommen!

Kontaktperson: Rolf Malmberg, ordförande, nordvastskane@hyresgastforeningen.se, 0431-251 41