Årsmöte Landskrona 2019

• Landskrona

Välkommen på årsmöte i Hyresgästföreningen Landskrona torsdag 21 mars.

Som medlem har du rösträtt i alla de frågor som tas upp, så du är med och kan påverka i lokala bostadsfrågor som berör dig som hyresgäst. Vi bjuder på exotisk bricka. Handlingar finns att hämta från och med 17 mars på Stora Norregatan 17, Landskrona.

Information och erfarenhetsutbyte

Ett årsmöte är mycket mer än några formella beslut. Det är nyheter, information om vad som är på gång i framtiden, lite tillbakablick på året som gått och du har chans till frågor och svar. Om du känner att du själv inte vill delta så aktivt på mötet går det självklart bra att bara sitta med och lyssna.

Förutom att det är trevligt att träffas så är årsmötet ett bra tillfälle att träffa andra medlemmar och utbyta erfarenheter. Om du är intresserad av att bli en mer aktiv medlem är mötet ett ypperligt tillfälle för dig att få mer inblick i föreningens arbete och samtidigt träffa de personer som redan är engagerade.

Anmälan

Anmäl dig senast 14 mars till regionkontoret. Ange ditt namn och vilket årsmöte du anmäler dig till.
E-post: norraskane@hyresgastforeningen.se

Välkommen!

Kontaktperson: Christer Berglund, ordförande, landskrona@hyresgastforeningen.se, 0418-290 72

Händer just nu i Skåne

• 18 jan

Läxhjälp för vuxna i Landskrona

2019-01-18 | Skåne, Landskrona

Du som är vuxen och studerar på SFI eller SAS är välkommen på läxhjälp på Landskrona bibliotek på tisdagar och fredagar!

• 21 jan

Invigning av "Leva och bo i Sverige"

2019-01-21 | Skåne, Knislinge

Välkommen på invigning av studiecirkeln "Leva och bo i Sverige" – en ny mötesplats för nysvenska kvinnor i Östra Göinge kommun.

• 21 jan

Café

2019-01-21 | Skåne, Billesholm

Utmärkt plats att träffa dina grannar, lära känna varandra och få information om området.

• 22 jan

Läxhjälp för vuxna i Landskrona

2019-01-22 | Skåne, Landskrona

• 23 jan

Språkcafé på Gamlegården

2019-01-23 | Skåne, Kristianstad

Välkommen till språkcaféet på Gamlegården i Kristianstad. Vi träffas på onsdagar - ingen anmälan behövs och vi bjuder på fika!