Årsmöte Hässleholm-Höör 2019

• Hässleholm
  • Höör

Välkommen på årsmöte i Hyresgästföreningen Hässleholm-Höör måndag 25 mars.

Som medlem har du rösträtt i alla de frågor som tas upp, så du är med och kan påverka i lokala bostadsfrågor som berör dig som hyresgäst. Handlingar finns på mötet eller att hämta på förhand tisdagen den 19 mars kl. 16.00-18.00 på Östergatan 7, Hässleholm. Vi bjuder på något lättare att äta, så ange eventuell specialkost vid anmälan.

Information och erfarenhetsutbyte

Ett årsmöte är mycket mer än några formella beslut. Det är nyheter, information om vad som är på gång i framtiden, lite tillbakablick på året som gått och du har chans till frågor och svar. Om du känner att du själv inte vill delta så aktivt på mötet går det självklart bra att bara sitta med och lyssna.

Förutom att det är trevligt att träffas så är årsmötet ett bra tillfälle att träffa andra medlemmar och utbyta erfarenheter. Om du är intresserad av att bli en mer aktiv medlem är mötet ett ypperligt tillfälle för dig att få mer inblick i föreningens arbete och samtidigt träffa de personer som redan är engagerade.

Anmälan

Anmäl dig senast 19 mars till regionkontoret. Ange ditt namn, vilket årsmöte du anmäler dig till, samt eventuell specialkost.
E-post: norraskane@hyresgastforeningen.se

Välkommen!

Kontaktperson: Bengt Gyllenros, ordförande, hassleholm@hyresgastforeningen.se, 0451-469 01

Händer just nu i Skåne