Kurs: Tips och roliga fototrix!

En inspirationsdag för dig som vill lära dig att ta bättre bilder med mobiltelefonen och om vett och etikett vid publicering av bilder på sociala medier. Mia Karlsvärd ger dig verktygen. Hon har lång erfarenhet som fotograf och skribent och delar gärna med sig av sina kunskaper. Den här dagen är för dig som vill lära dig mer om att

Ta porträtt på dina vänner, grannar, husdjur och barn
Ta en snygg selfie hemma, eller ta en gruppbild
Vi varvar teori med praktiska övningar.

Målgrupp: medlemmar.

Inbjudan till kursen skickas via e-post när det närmar sig. Håll utkik i din mailbox. Har du inte lämnat in din e-postadress till oss? Vänligen uppdatera din medlemsprofil hos oss.

Kontaktperson: Marita Jonsson, marita.jonsson@hyresgastforeningen.se, 010-459 21 45

Datum och plats
30 mars Kalmar
13 april Linköping
11 maj Växjö
14 september Norrköping
26 oktober Karlskrona
16 november Jönköping

Händer just nu i Blekinge

• 22 okt

Bostadsmöte på Blasius

2019-10-22 | Blekinge, Ronneby

Amasten säljer sina fastigheter i området - vad händer sedan? Bostadsmöte för dig som bor i området.

• 26 okt

2019-10-26 | Blekinge,Jönköpings län,Kalmar län,Kronoberg,Östergötland,