Årsmöte Kalmar-Torsås-Öland

• Kalmar
  • Mörbylånga
  • Torsås

Välkommen på årsmöte i Kalmar.

Var med och påverka hur Hyresgästföreningen ska arbeta i Kalmar, Torsås, Öland och i resten av landet. Alla medlemmar är välkomna till årsmötet. Som medlem har du en röst per hushåll.

Anmäl dig, och meddela eventuell avvikande kost, senast den 19 mars till Alice Saksenvik via mejl: alicesaksen@hotmail.com eller på telefon 0708-1167 53. Det kommer att bjudas på kyckling, potatisgratäng, sallad och dryck.

Verksamhetsberättelsen och övriga handlingar kommer att delas ut på mötet. Årsmötet innehåller en formell del, och det finns även utrymme för diskussioner. Årsmötet är en viktig sammankomst. Det är då du kan göra din röst hörd, möta styrelsen och träffa andra medlemmar. Du väljer också vilka personer som ska ingå i styrelsen och andra förtroendeuppdrag. De personer som föreslås till val på årsmötet har blivit tillfrågade innan och visat intresse för uppdraget, men det är på årsmötet som det bestäms vilka som väljs.

Välkommen
Hyresgästföreningen Kalmar-Torsås-Öland

Kontaktperson: Alice Saksenvik, alicesaksen@hotmail.com, 0708-11 67 53

Händer just nu i Kalmar län