Årsmöte - Vätterbygden

Välkommen på årsmöte i Jönköping.

Var med och påverka hur Hyresgästföreningen ska arbeta både i Vätterbygden och i resten av landet. Alla medlemmar är välkomna till årsmötet. Som medlem har du en röst per hushåll.

Under årsmötet ska vi bland annat välja en ny styrelse. Det bjuds på förtäring. Anmäl dig senast den 6 mars till Gabriela Panevskii Ilik på telefon 010-459 21 90 eller via mejl gabriela.panevskii.ilik@hyresgastforeningen.se

Årsmötet innehåller en formell del, men det finns även utrymme för diskussioner. Årsmötet är en viktig sammankomst. det är då du som medlem kan göra din röst hörd, möta styrelsen och träffa andra medlemmar. Du väljer också vilka personer som ska ingå i styrelsen och andra förtroendeuppdrag. De personer som föreslås till val på årsmötet har blivit tillfrågade innan och visat intresse för uppdraget, men det är på årsmötet som det bestäms vilka som väljs.

Välkommen
Hyresgästföreningen Vätterbygden

Kontaktperson: Gabriela Panevskii Ilik, gabriela.panevskii.ilik@hyresgastforeningen.se, 010-459 21 90

Händer just nu i Jönköpings län