Områdesdag

Habo Bostäder och Hyresgästföreningen inbjuder till en mysig områdesdag, Gunnarsbo fritidsgård, Telegatan 5, Habo

Kom och ha en trevlig dag med oss.

Vi bjuder på grillat och något att dricka. På platsen kommer det även att finnas en hoppborg för barnen, tipspromenad m.m.

Ta med familjen, dina vänner eller kom bara som du är. Alla hyresgäster är välkomna.

Hyresgästföreningen och Habo bostäder driver gemensamt boinflytandearbete där du som hyresgäst har möjlighet att engagera dig i det gemensamma boendet. om du har någon fråga om ditt boende eller ett förslag på någon aktivitet vi kan göra, kom och prata med oss. Vi ser gärna att ni tillsammans med oss hjälps åt att utveckla det goda boendet i ert kvarter.

Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta:

Gabriela Panevska-Ilik, Hyresgästföreningen
gabriela.panevska-ilik@hyresgastforeningen.se
eller:
Christian Nilsson, Habo Bostäder

Händer just nu i Jönköpings län

• 8 nov

Affect our Community - Mötesplats för kvinnor

2019-11-08 | Jönköpings län, Jönköping

Vill du träffa nya vänner, hitta på olika aktiviteter och samtidigt skapa gemenskap i vårt bostadsområde? Välkommen till Affect our Community - En mötesplats för kvinnor på Råslätt!

• 13 nov

Studiecirkel Grön i Hemmet

2019-11-13 | Jönköpings län, Jönköping

Hemma hos dig är det du som bestämmer. Vill du ha tips på hur man boostar sitt hem med grönt tänk? Då ska du verkligen anmäla dig till denna cirkeln!

• 15 nov

Affect our Community - Mötesplats för kvinnor

2019-11-15 | Jönköpings län, Jönköping

• 16 nov

Kurs: Tips och roliga fototrix!

2019-11-16 | Blekinge,Jönköpings län,Kalmar län,Kronoberg,Östergötland,

En inspirationsdag för dig som vill lära dig att ta bättre bilder med mobiltelefonen och om vett och etikett vid publicering av bilder på sociala medier. Mia Karlsvärd ger dig verktygen. Hon har lång erfarenhet som fotograf och skribent och delar gärna med sig av sina kunskaper. Den här dagen är för dig som vill lära dig mer om att

• 20 nov

Studiecirkel Grön i Hemmet

2019-11-20 | Jönköpings län, Jönköping

Vill du också göra skillnad?