Områdesdag

Habo Bostäder och Hyresgästföreningen inbjuder till en mysig områdesdag, Gunnarsbo fritidsgård, Telegatan 5, Habo

Kom och ha en trevlig dag med oss.

Vi bjuder på grillat och något att dricka. På platsen kommer det även att finnas en hoppborg för barnen, tipspromenad m.m.

Ta med familjen, dina vänner eller kom bara som du är. Alla hyresgäster är välkomna.

Hyresgästföreningen och Habo bostäder driver gemensamt boinflytandearbete där du som hyresgäst har möjlighet att engagera dig i det gemensamma boendet. om du har någon fråga om ditt boende eller ett förslag på någon aktivitet vi kan göra, kom och prata med oss. Vi ser gärna att ni tillsammans med oss hjälps åt att utveckla det goda boendet i ert kvarter.

Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta:

Gabriela Panevska-Ilik, Hyresgästföreningen
gabriela.panevska-ilik@hyresgastforeningen.se
eller:
Christian Nilsson, Habo Bostäder

Händer just nu i Jönköpings län

• 26 okt

Kurs: Tips och roliga fototrix!

2019-10-26 | Blekinge,Jönköpings län,Kalmar län,Kronoberg,Östergötland,

En inspirationsdag för dig som vill lära dig att ta bättre bilder med mobiltelefonen och om vett och etikett vid publicering av bilder på sociala medier. Mia Karlsvärd ger dig verktygen. Hon har lång erfarenhet som fotograf och skribent och delar gärna med sig av sina kunskaper. Den här dagen är för dig som vill lära dig mer om att

• 16 nov

Kurs: Tips och roliga fototrix!

2019-11-16 | Blekinge,Jönköpings län,Kalmar län,Kronoberg,Östergötland,

Vill du också göra skillnad?