Bomöte LH Svärdet/Sabeln

Bomötet är ett viktigt möte som är till för alla boende (inte bara för Hyresgästföreningens medlemmar) där just Du kan vara med och diskutera framtiden och utvecklingen av ditt område. Då kan Du bl.a. ge förslag angående förbättringar eller utveckling i husen eller på gårdarna eller kanske aktiviteter vi skulle kunna dra igång.

Var med och påverka.

Så välkomna till vår lokal i källaren på Justeliusgatan 35 A, klockan 18.00 den 29 september (vid stort antal deltagare kan lokal komma att ändras).

Vi bjuder på smörgåstårta och kaffe (Om du har några allergier etc. var vänlig ange detta när du anmäler dig) och hoppas på många bra diskussioner, idéer och tankar.

Kan du inte komma men har något att framföra? Maila gärna anne.hagg@hyresgastforeningen.se eller lämna ett förslag till någon som du vet kan vara med. Vi önskar besked om just Du kan komma senast 2016-09-22 – anmäl dig till Anne Hägg på telefon 070-695 60 92 eller mail anne.hagg@hyresgastforeningen.se

Kontaktperson: Anne Hägg & Susanne Lundström, anne.hagg@hyresgastforeningen.se, 070-695 60 92

Händer just nu i Jönköpings län

Vill du också göra skillnad?