Årsmöte Eksjö

Välkommen på årsmöte i Eksjö.

Var med och påverka hur Hyresgästföreningen ska arbeta i Eksjö och i resten av landet. Alla medlemmar är välkomna till årsmötet. Som medlem har du en röst per hushåll.

Anmäl dig senast den 21 mars till John Persson på telefon 0381-16 005 eller via mejl john.persson48@gmail.com. Du kan också anmäla dig till Susanne Lundström via mejl susanne.lundstrom.eksjo@outlook.com eller på telefon 073-840 49 78. Det kommer att bjudas på kaffe och smörgåstårta.

Årsmötet innehåller en formell del, men det finns även utrymme för diskussioner. Årsmötet är en viktig sammankomst. Det är då du som medlem kan göra din röst hörd, möta styrelsen och träffa andra medlemmar. Du väljer också vilka personer som ska ingå i styrelsen och andra förtroendeuppdrag. De personer som föreslås till val på årsmötet har blivit tillfrågade innan och visat intresse för uppdraget, men det är på årsmötet som det bestäms vilka som väljs.

Välkommen
Hyresgästföreningen Eksjö

Kontaktperson: John Persson, john.persson48@gmail.com, 0381-16005

Händer just nu i Jönköpings län

• 27 apr

Öppet hus på Havsörnsgården

2019-04-27 | Jönköpings län, Jönköping

Är du intresserad av vad man kan göra på Havsörnsgården på Råslätt? Då är du välkommen att fika och umgås med oss i våra lokaler. Det finns prova på aktiviteter för både vuxna och barn i vår nyrenoverade källare.

• 7 maj

Rättigheter, Skyldigheter, Nyttigheter

2019-05-07 | Blekinge,Jönköpings län,Östergötland, Norrköping

Är du nyfiken på att få veta mer om dina rättigheter och skyldigheter som hyresgäst? Passa på, det här är ett bra tillfälle för att få svar på frågor och få tips som kan underlätta för dig i ditt boende.

• 11 maj

Kurs: Tips och roliga fototrix!

2019-05-11 | Blekinge,Jönköpings län,Kalmar län,Kronoberg,Östergötland,

En inspirationsdag för dig som vill lära dig att ta bättre bilder med mobiltelefonen och om vett och etikett vid publicering av bilder på sociala medier. Mia Karlsvärd ger dig verktygen. Hon har lång erfarenhet som fotograf och skribent och delar gärna med sig av sina kunskaper. Den här dagen är för dig som vill lära dig mer om att

• 14 maj

Rättigheter, Skyldigheter, Nyttigheter

2019-05-14 | Blekinge,Jönköpings län,Östergötland, Norrköping

• 17 maj

Förhandlingsutbildning steg 1

2019-05-17 – 2019-05-18 | Gotlands län,Jönköpings län,Kronoberg,Östergötland,

Utbildningen ger grundläggande kunskap om förhandlingssystemet, hur Hyresgästföreningen organiserar sig inom förhandlingsverksamheten samt uppdraget i en förhandlingsdelegation.