Kyrkekvarnhelg

• Tibro
  • Tidaholm
  • Töreboda

För dej som är medlem och bor i kommunerna Falköping, Skövde, Hjo, Tibro, Mariestad, Mullsjö, Tidaholm, Töreboda, Gullspång och Karlsborg ordnar vi en trevlig helg med aktiviteter som passar alla.

Välkommen till en riktigt trevlig majhelg i Kyrkekvarn!

På fredagen träffas vi på Sörgården Kyrkekvarn, ett stort äldre hus med stor gräsplan utanför, varifrån helgens aktiviteter utgår. Väljer du att övernatta är det här du blir inkvarterad. Vi får besök av Lennart Björkman som kan allt om bostadsjuridik. Vi äter kvällsmat och förhoppningsvis träffar du mycket trevligt folk.

På lördagen kan vi hyra kanoter och ge oss ut på Stråken eller Tidan. Vi kan fiska, spela pingis, ta en promenad, lär oss dansa och som vi hoppas lyssna på gamla stenkakor. Vi lovar att du får mat även denna dag.

På söndagen äter vi frukost, packar i hop och skiljs med en ny erfarenhet i bagaget.

Låter det trevligt? Allt är dessutom gratis för dej som medlem! Tveka inte att anmäla dej till Yvonne på telefon:072-8592820 Ange om du vill övernatta eller bara delta på valda delar. Anmälan är bindande och övernattningsplatserna begränsade.

Hoppas vi ses. MVH / Medlemsnyttegruppen Falköpings Kommundelegation

Kontaktperson: Yvonne, 072-8592820

Händer just nu i Jönköpings län

• Inga träffar

Vill du också göra skillnad?