Årsmöte i föreningen Skaraborg

• Skövde
  • Tibro
  • Tidaholm

Välkommen till årsmöte i föreningen Skaraborg!

- Kom på årsmötet, uppmanar Helena Karlsson. Helena är en av våra engagerade förtroendevalda.

- På ett årsmöte träffar du många av de som jobbar med dina frågor: de kan vara med och förhandla om din hyra eller när huset du bor i ska renoveras, de jobbar med bostadspolitiska frågor som att det ska finnas lägenheter som alla har råd att bo i eller de engagerar sig i trivselaktiviteter just där du bor.

Kontaktperson: Marie-Louise Hedström, Du får gärna anmäla dig med SMS), 072-859 28 20

Malte Svensson, Helena Karlsson och Susanne Persson Blomvik är några av de som förbereder ett roligt och intressant möte. Foto: Nils-Olof Larsson

Vi samlas på Folkhögskolan kl 17.30, och börjar med en gemensam bit mat. Själva årsmötet startar kl 18.30.

Motioner till årsmötet ska vara inne senaste den 28 februari. Du skickar din motion till:
Hyresgästföreningen Skaraborg
Richerts g 4 B
541 31 Skövde.

Eftersom vi serverar mat vill vi att du föranmäler dig, senast den 28 februari. Du anmäler dig på telefon 072-859 28 20, och det går utmärkt att skicka sms.

Vill du lämna förslag till valberedningen? Skicka det till Marie Sundberg eller ring till Marie-Louise Hedström på 072-859 28 20.

Händer just nu i Västra Götaland

Vill du också göra skillnad?