Välkommen till årsmöte i Varberg

Välkommen till årets viktigaste möte i din förening.

Alla medlemmar i Hyresgästföreningen Varberg hälsas välkomna till årsmöte.

Tid: Onsdag 30 mars kl 19.00.
Plats: Folkets Hus, Varberg.

Årsmötesförhandlingar enligt stadgarna Vi bjuder på vårkyckling, kaffe & kaka och anordnar lotterier.

OSA senast 21 mars kl 12.00 på telefon 0340–67 51 50/51 eller 070–339 28 24. Du kan även mejla till varberg@hyresgastforeningen.o.se
Expeditionens öppettider: Måndagar 9.00–12.00 Torsdagar 16.00–19.00

Med vänliga hälsningar Styrelsen

Händer just nu i Halland

• 17 nov

Träff för förtroendevalda och aktiva medlemmar

2018-11-17 | Halland,Skåne, Helsingborg

Du som är förtroendevald eller aktiv medlem i Hyresgästföreningen region norra Skåne är inbjuden till träff på regionkontoret i Helsingborg lördag 17 november.

• 21 nov

Crush Talks - hur känns det att aldrig få en egen bostad?

2018-11-21 | Halland,Västra Götaland, Göteborg

Välkomna till Crush-Talks den 21 november med Carina Listerborn, professor i stadsbyggnad vid Institutionen för urbana studier och verksam vid Institutet för bostadsforskning vid Malmö universitet.

• 28 nov

Europas Braslia - en film om Sagal Hussein från Hjällbo

2018-11-28 | Halland,Västra Götaland, Göteborg

Inspirerade av Le Corbusiers idéer om staden som en maskin, och estetiken från Brasiliens nya huvudstad Brasilia, försökte stadsplanerarna i Göteborg bygga en ny stad för 200 000 invånare, mitt ute i skogen. Ingenting blev som dom hade planerat. Europas Brasilia berättar den episka historien om de nordöstra förorterna i Sveriges största industristad Göteborg.