Krusgårdsdagen

• Eskilstuna

Lördagen den 26 maj klockan 11.00-14.00 genomför Eskilstuna kommunfastigheter och Hyresgästföreningen den så kallade Krusgårdsdagen – en områdesdag bakom Krusgårdshallen, Tegelbruksgatan 22 i Torshälla.

Välkommen att ta del av olika aktiviteter i form av hoppborg, chokladhjul, tipspromenad, loppis och grillade hamburgare. Hyresgästföreningen finns självklart på plats med lite informationsmaterial.

Välkommen!

Eskilstuna kommunfastigheter och Hyresgästföreningen

Kontaktperson: Helena Bergkvist, helena.bergkvist@hyresgastforeningen.se, 0104591514

Händer just nu i Södermanland

Bussresa till Uppsala

2018-08-25 | Södermanland, Uppsala

Trobo:s hyresgäster är välkomna på bussresa till Uppsala.

Bussresa till Mariefred

2018-08-25 | Södermanland, Torshälla

Hyresgästföreningen Skeppsgossen anordnar en bussresa till Mariefred lördagen den 25 augusti mellan kl 10.00-16.00

Myrtorpsdagen 2018

2018-08-25 | Södermanland,

Hyresgästföreningen och Victoria Park arrangerar en familjedag med loppis och många andra aktiviteter i Myrtorp.

Svampens Dag

2018-08-25 | Södermanland, Strängnäs

PRELIMINÄRT PROGRAM HGF Strängnäs och LH Oxhagen (Flugsvampen, Aspsoppen, Smörsoppen) i samarbete med Strängnäs Bostads AB planerar SVAMPENS DAG i återvinningens tecken. Passa då på att städa ditt förråd, sälja, spara, skänka eller kasta. Containrar kommer preliminärt finnas uppställda 27- 28 augusti vid Aspsoppen och Flugsvampen.

• 26 aug

Hyresgästernas dag i Flen

2018-08-26 | Södermanland, Flen

Välkommen till Hyresgästernas Dag i Flen!