Tipspromenad på Tomtebo och Klockarhagen

• Mora

Nu kör vi igång med tipspromenad för alla som bor på Tomtebo och Klockarhagen.

Nu kör vi igång med tipspromenad för alla som bor på Tomtebo och Klockarhagen. Under fyra söndagar går vi runt områdena på en ca: 3 km lång promenad. Start mellan klockan 11:00 – 11:30 på Skeriolsvägen sydöst om Utmelandsskolan (mitt emellan Tomtebo och Klockarhagen, håll utkik efter Hyresgästföreningens beachflagga).

Startavgiften är 5 kronor/tipstalong och när alla har kommit i mål drar vi vinnare bland alla tipstalonger. Tre vinnare får tre trisslotter var.

Resultatet blir alltså inte så viktigt eftersom många idag har en smart telefon och kan söka svaren på internet. Oavsett smart telefon eller inte, så berikas man med mer kunskap! Och, nej, det går inte att gena och hoppa över frågor. Varje fråga har ett kontrollnummer som ska skrivas in på tipstalongen.

För att få sin eventuella vinst, måste man vara på plats vid dragningen. Är man inte på plats, drar vi en ny vinnartalong.

De fyra söndagarna: 25 september, 2, 9 och 16 oktober.
Start mellan 11:00 – 11:30
Plats: Sydöst om Utmelandsskolan (se karta)
Kostnad: 5 kronor/tipstalong (Jämna pengar tack! Ej kort!)

Vinnardragningen sker i kvarterslokalen på Klockarhagen. Där finns kaffe och kaka till alla som deltagit. Saft och kaka till barnen.

Välkommen!

Händer just nu i Dalarna

• 17 jul

Korvgrillning!

2018-07-17 | Dalarna, Borlänge

Korvgrillning för alla som är hemma i våra kvarter!

• 4 aug

Familjedag!

2018-08-04 | Dalarna, Avesta

Välkommen till Rågens Familjedag!

• 14 aug

Korvgrillning!

2018-08-14 | Dalarna, Borlänge

Korvgrillning för alla som är hemma i våra kvarter!

• 8 dec

Ledarprogrammet 2018

2018-12-08 – 2018-12-09 | Dalarna,Södermanland,Värmland,Örebro län,

Hyresgästföreningen Region Mitt erbjuder, tillsammans med Västerås och Bergslagens folkhögskola, en utbildning för framtida ledare och idébärare i Hyresgästföreningen.