Stockholm Pride-Pride Park och Prideparaden

Stockholm Pride pågår mellan 29 juli och 4 augusti och Hyresgästföreningen region Stockholm har ett tält i Pride Park mellan 30 juli och 3 augusti. Kom och häng med oss i Pride Park och prata om allt mellan bostadspolitik och kärlek.

Går du i giftastankar? Ta chansen att gifta dig i vårt tält i Pride Park.

Vår alldeles egna vigselförrättare Ulf Wester finns på plats för att viga dig och din partner den 2 augusti mellan klockan 14.00-16.00. Vill du ta chansen? Du behöver då senast den 10 juni ta kontakt med Ulf för att få hans vigselförrättarkod. Därefter ansöker du om att få gifta dig via Stockholms Stadshus och fixar de handlingar som behövs från Skatteverket.
Först till kvarn gäller så ta kontakt redan idag!

Gå med oss i Prideparaden den 3 augusti
Prideparaden startar på Norr Mälarstrand. På vårt flak underhåller burleskartisterna i Miss Diamond och Diamond Dynamites

Mer information kommer, håll utkik på vår facebooksida.

Händer just nu i Stockholms län

• 12 jun

Järvaveckan

2019-06-12 – 2019-06-16 | Stockholms län, Spånga

Järvaveckan är inte bara politik och samhällsdiskussion. Järvaveckan är framförallt en festival där du kan njuta av mat, musik, kultur och idrottsevenemang som pågår dagligen onsdag-söndag. Det finns något för både stora och små och det är gratis inträde.

• 27 jun

Framtidsforum

2019-06-27 – 2019-06-29 | Gävleborg,Stockholms län,Västmanland,

Välkommen till en mötesplats för dig som är lokalt aktiv. Under tre sommardagar fokuserar vi på inspiration, erfarenhetsutbyte och utveckling på vackra Väddö folkhögskola. Vänder sig till dig som är aktiv i Gävleborgs, Upplands och Västmanlands län samt Norrtälje.

• 30 jul

Stockholm Pride-Pride Park och Prideparaden