Björkhagens festdag

• Stockholm

En dag i gemenskapens tecken! Vi riggar scen för lokala artister, grannar byter grejer med varann på vår populära loppis och företagare och föreningar inspirerar med sin verksamhet.

Kom och umgås på vår mysiga innergård! Spela hockeyspelsturnering, testa yoga eller gå på guidad tur runt historiska Björkhagen. Småprata med våra företagare, ta en lott i lotteriet, ät gott och njut av musiken. Inte minst, ta reda på vad för spännande som händer hos din lokala Hyresgästförening i höst!

Arrangör: Lokala Hyresgästföreningen Björkhagen 2 tillsammans med LH Sockerbiten, med stöd från Svenska Bostäder, lokala företag och föreningar.

Alla är varmt välkomna att delta!

Kontaktperson: Lokala Hyresgästföreningen Björkhagen 2, bjorkhagen2104@gmail.com, 070-232 70 15

Händer just nu i Stockholms län

• 21 sep

Loppmarknad på Kristallens gård

2019-09-21 | Stockholms län, Stockholm

Loppmarknad på Kristallens gård, Klippgatan 18, Södermalm, fynda och fika!

• 28 sep

Bomöte ombord

2019-09-28 | Stockholms län,

Visst vill du med på bomöte ombord! I år får ni som bor i Rimbo och Hallstavik ha ert bomöte ombord på färjan Rosella. Lördagen den 28 september bär det av ut på havet!

• 29 okt

Hyresvärdens skyldigheter

2019-10-29 | Stockholms län, Stockholm

Vi inbjuder alla husombud till en kväll för diskussioner, frågor och svar om vad vi kan kräva av hyresvärden.

• 26 mar

Årsmöte Östermalm

2020-03-26 | Stockholms län, Stockholm

Välkommen till Hgf Östermalms ordinarie årsmöte.