Framtidsforum

Välkommen till en mötesplats för dig som är lokalt aktiv. Under tre sommardagar fokuserar vi på inspiration, erfarenhetsutbyte och utveckling på vackra Väddö folkhögskola. Vänder sig till dig som är aktiv i Gävleborgs, Upplands och Västmanlands län samt Norrtälje.

Dag: den 27-29 juni
Plats: Väddö Folkhögskola
Avgift: 100 kronor

Du får idéer som du kan ta med dig hem och göra verksamhet av i ditt
lokala sammanhang. Du får möjlighet att i en trevlig miljö lära känna och utbyta erfarenheter med andra lokalt aktiva. Två övernattningar ingår.

Anmälan: mejla namn och uppdrag till lokaltutvecklingsarbete.aros-gavle@hyresgastforeningen.se senast den 10 maj. Skriv ”Framtidsforum” i ämnesraden. När du blivit antagen kommer en bekräftelse där exakt tid och plats framgår. Prioriterade målgrupper 2019 är lokala valberedare, sekreterare och ekonomiansvariga.

Händer just nu i Gävleborg

• 27 jun