Bomöte ombord

Visst vill du med på bomöte ombord! I år får ni som bor i Rimbo och Hallstavik ha ert bomöte ombord på färjan Rosella. Lördagen den 28 september bär det av ut på havet!

Bomötet anordnas av Hyresgästföreningen Norrtälje och Roslagsbostäder. De första timmarna har vi bomöte tillsammans med Roslagsbostäder, och de sista timmarna bjuder vi på båtens buffé och ni får fri tid ombord på båten. Bomöten är till för att prata om gemensamma frågor för alla boende och planera aktiviteter för kommande år.

Under bomötet kommer det att finnas aktiviteter för barnen.

Buss, resa och buffé ingår. Buffén är alkoholfri, alla Hyresgästföreningens evenemang är alkoholfria.

Mötet är till för alla som bor hos Roslagsbostäder. Välkommen att ta med dig din familj också!

Här kan ni läsa mer om båten: https://www.vikingline.se/hitta-resa/fartygen/ms-rosella/

ANMÄLAN

Du väljer rätt anmälningslänk nedan, beroende på om du bor i Rimbo eller Hallstavik.

Är ni flera som vill åka med från samma familj, måste du anmäla alla personer var sig. Efter du anmält dig trycker du på "+Lägg till deltagare" och skriver i nästa person i familjen. Är ni en familj som åker kan ni fylla i samma mejladress i allas anmälningar. Alla måste bo på samma adress.

Anmälningsavgiften är 50 kronor per person. Swisha eller överför pengar via internetbank till bankkontonummer 8327, 9694 590 0626 (Swedbank) eller swishnummer 1236 290 886 (Norrtäljeföreningen). Glöm inte att skriv namn på alla som betalningen gäller!

Kan ni inte Swisha eller överföra pengar via internetbank finns kontaktpersoner i Hallstavik och Rimbo som hjälper er. Deras kontaktuppgifter hittar ni i anmälningsformuläret.

Obs, ni får tillbaka anmälningsavgiften när ni deltagit på de första timmarnas bomöte.

Varmt välkomna!

Händer just nu i Stockholms län

• 27 jun

Framtidsforum

2019-06-27 – 2019-06-29 | Gävleborg,Stockholms län,Västmanland,

Välkommen till en mötesplats för dig som är lokalt aktiv. Under tre sommardagar fokuserar vi på inspiration, erfarenhetsutbyte och utveckling på vackra Väddö folkhögskola. Vänder sig till dig som är aktiv i Gävleborgs, Upplands och Västmanlands län samt Norrtälje.

• 31 jul

Stockholm Pride-Pride Park och Prideparaden

2019-07-31 – 2019-08-03 | Stockholms län, Stockholm

Stockholm Pride pågår mellan 29 juli och 4 augusti och Hyresgästföreningen region Stockholm har ett tält i Pride Park mellan 30 juli och 3 augusti. Kom och häng med oss i Pride Park och prata om allt mellan bostadspolitik och kärlek.

• 28 sep

Bomöte ombord