Barbeque Porsön

Welcome to our barbeque for all tenants in Porsön!

Grill med kaffekopp.All tenants in Porsön are welcome to our Barbeque on wednesday the 31st of may at Assistentvägen 284.

At 17:00 Räddningstjänsten will be there to inform about fire in apartments. The BBQ itself will start at 18:00 and stay open as long as there is food left, or until 20:00. The event is free and we will be serving hamburgers and sausages. There will also be vegetarian and gluten free options. Please bring your own blanket to sit on as there are a limited seats at the location.

Hope to see you there!

Händer just nu i Norrbotten

• 10 aug

Ambassadör Malmfälten på Nolia

2018-08-10 | Norrbotten,

Hyresgästföreningarna i Malmfälten bjuder dig att bli vår ambassadör på Stora Nolia i Piteå den 10 augusti! Följ med, påverka politiker lokalt, regionalt och nationellt i samhällsomvandlingsfrågan! Tillsammans kan vi få bättre villkor för hyresgästerna i Malmfälten!

• 16 aug

Mötesplatsen

2018-08-16 | Norrbotten, Luleå

Lokala hyresgästföreringen Lingonet i Kallkällan har haft semesterstängt. Välkommen att fika, basta eller umgås på Mötesplatsen Lingonstigen 237.

• 25 aug

Sommarjippot

2018-08-25 | Norrbotten, Malmberget

Hyresgästföreningen i samarbete med LKAB fastigheter och Eriksson&Rönnqvist hälsar dig välkommen till årets Sommarjippo i Svanparken!