Halloweenfest på Porsön

Halloweenfest med fritt inträde i Porsöskolans matsal. Vi bjuder på snacks, godis och dryck.

Hyresgästföreningen Porsön bjuder in till Halloweenfirande i Porsöskolans matsal, alla små och stora barn samt studenter och vuxna som bor i hyresrätt eller hyr sin bostad på Porsön är välkomna! Eftersom det är ett barnvänligt event önskar vi att ni inte kommer i allt för läskiga utklädnader samt att ni inte har heltäckande ansiktsmasker. De som kommer utklädda har chansen att vinna pris för Bästa utklädnad. Vi bjuder på snacks, godis och dryck. Brädspel kommer att finnas på plats. Alkohol och drogfritt!

Come celebrate Halloween with Hyresgästföreningen Porsön. We will have the celebration in the cafeteria of the elementary school in Porsö Centrum. Everyone who lives in a rented room or apartment in Porsön are welcome, both kids and adults. Since it is a kid friendly event - we hope that you don't come in a too scary costume or that you won’t cover your whole face. There will be a competition for the best costume and we will provide candy, snacks, beverages and board games. This is an alcohol-free and drug-free event!

Kontaktperson: Hanna Goding, hanna.c.goding@gmail.com, 0702520958

Händer just nu i Norrbotten

Vill du också göra skillnad?

Som förtroendevald kan du verkligen göra skillnad och förbättra både för dig själv och för andra hyresgäster.