Ambassadör Malmfälten på Nolia

Hyresgästföreningarna i Malmfälten bjuder dig att bli vår ambassadör på Stora Nolia i Piteå den 10 augusti! Följ med, påverka politiker lokalt, regionalt och nationellt i samhällsomvandlingsfrågan! Tillsammans kan vi få bättre villkor för hyresgästerna i Malmfälten!

Vill du åka med anmäler du dig här:
Du anmäler dig till oss via detta formulär, mail eller telefon senast den 16 juli. Bussen till Nolia avgår Kiruna och passerar Gällivare på vägen. På bussen bjuder vi på smörgås och kaffe samt pratar om hur hyresgästernas situation ser ut i och med samhällsomvandlingen. Vi står för buss och entré till mässområdet.

Vad vill vi att du gör?

Vi söker dig som vill förbättra för hyresgästerna, som vill vara en ambassadör för Malmfälten.

Kontaktperson: Anna Lyckholm, anna.lyckholm@hyresgastforeningen.se, 010-459 18 04

Anmälan sker antingen via SMS, epost eller via inbjudan som du hittar här nedanför.

Telefon (endast SMS): 072-221 15 15

Epost: anna.lyckholm@hyresgastforeningen.se

Anmälningsformulär: https://bit.ly/2lodSFz

Händer just nu i Norrbotten

• 16 aug

Mötesplatsen

2018-08-16 | Norrbotten, Luleå

Lokala hyresgästföreringen Lingonet i Kallkällan har haft semesterstängt. Välkommen att fika, basta eller umgås på Mötesplatsen Lingonstigen 237.

• 25 aug

Sommarjippot

2018-08-25 | Norrbotten, Malmberget

Hyresgästföreningen i samarbete med LKAB fastigheter och Eriksson&Rönnqvist hälsar dig välkommen till årets Sommarjippo i Svanparken!

Vill du också göra skillnad?

Vill du också göra skillnad?

Som förtroendevald kan du verkligen göra skillnad och förbättra både för dig själv och för andra hyresgäster.