äldre kvinnnor på strand höst
iStock

Res på höstlovet med medlemsrabatt!

Passa på och res till rabatterade priser under höstlovet. Här har vi samlat våra reseförmåner för dig som medlem i Hyresgäst­föreningen.

Bilden visar ett kollage av fyra reseförmåner.
Hyresgäst­föreningen.

Spa-elit, träningsexpert, partyproffs eller mönsterförälder?

Best Western Hotels & Resorts 150 hotell i Skandinavien ägs av oberoende ägare som driver sina hotell på sitt eget vis. Lokala avvikelser kommer att förekomma och det tycker vi är bra för oavsett om du vill slappa,
träna eller gå på fest finns det garanterat minst ett hotell för dig, vem du än är, speciellt om du inte vill uppleva samma sak om och om igen.

Som medlem har du 20 % rabatt på alla Best Western-hotell i Skandinavien och Balkan.

Pausa hösten med en god kryssning

Nu är det dags att ta pulsen på Cinderellas höstkryssningar. Njut av
en 22 timmars slow cruise genom skärgården fylld med prisvärda
taxfreefynd och softa nöjen. Till hösten laddar Viking Line åter upp
med dansband, storband, populära artister och skrattfest med kända
ståuppare. När du sätter dig till bords frestar de med kocklandslagets
vilt- och skaldjursbuffé.

Du har rabatt på massor av alla olika kryssningar hos Viking Line. Du hittar alla dina erbjudanden här.

Upplev en härlig höst med Stena Line!

Koppla av några dagar på en härlig kryssning eller ta en shoppingdag till havs. Åk med eller utan bil, över dagen eller med övernattning i land, valmöjligheterna är många med Stena Lines linjenät. Vad ni än väljer erbjuder Stena Line en säker och hållbar resa, med frisk luft och öppet hav. Polen, Tyskland och Danmark. Det är bara att välja.

Du får 10–20 % rabatt på biljettpriset och tillgång till Bordershop.

Säkra höstlovsbilen i dag!

Som medlem hyr du bil hos MABI Hyrbilar till extra förmånliga priser. Behöver du bil till höstlovet? Trycket brukar vara högt, så boka den redan nu – för att få precis den bil du vill ha.

Medlemmar i Hyresgäst­föreningen har 15 % rabatt på samtliga hyrbilar.