Vinn din månadshyra!

Vinn månadshyra eller biobiljetter – uppdatera din e-post i dag!

Uppdatera din e-postadress och delta i tävlingen före sista januari så får du chansen att vinna två biobiljetter – eller ännu bättre – en månadshyra vid en bra motivering!

Bor du inom Region Mitt (Dalarna, Sörmland, Värmland eller Örebro län) och är osäker på om Hyresgästfören-ingen har en korrekt e-postadress till dig är vi tacksamma om du uppdatera den. Då kan du även delta i tävlingen.
Hyresgästföreningen ska förbättra sin medlemskommunikation. Genom att använda e-post, spar vi både miljö och pengar. Vi vill även bli bättre på att anpassa information mer efter ditt intresse. En ny satsning inleds därför 2016: var med från början!

Tävla i två steg – så här gör du:

1. Så gör du för att uppdatera din e-post: ring till Hyresgästföreningens medlemsregister på 0771-443 443 eller mejla till: medlemsregistret@hyresgastforeningen.se. Uppge namn, adress, telefonnummer och medlems- eller personnummer

2. När du uppdaterat e-posten kan du tävla! Det gör du genom att mejla och uppge den uppdaterade e-postadressen till tavla@hyresgastforeningen.se (OBS! Du måste alltså mejla till båda ställena). I ämnesraden till tävlingen skriver du: "Tävling e-postadresser". Uppge namn, adress och e-post. OCH: motivera kort varför just du vill vinna en månadshyra! Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren – som kontaktas per e-post.

Lycka till!

En jury väljer ut vinnarna. Kravet är att du är eller blir medlem hos oss. När du lämnar din e-post godkänner du att Hyresgästföreningen skickar e-post till dig. Tävlingen pågår till 31/1-2016.