Gårdsfest i Fan Zone vid Behrn Arena

Den 5 augusti hälsas du som är medlem välkommen till fotbollsmatcherna på Berhrn Arena. Du går som tidigare in med fin rabatt, men denna dag välkomnas du även till en gårdsfest i Fan Zone. Möt lokalt aktiva medlemmar som pratar engagemang och bostadspolitik, samt låt barnen ha det roligt i hoppborg, med minifotboll mm. I Fan Zone är det gratis! För att se matcherna använder du ditt medlemskort när du köper KIF- och/eller ÖSK-biljett med rabatt.

Hyresgästföreningen har ett samarbete med KIF Örebro DFF och ÖSK om medlemsrabatt på hemmamatcher. Nu blir det extra roligt då två rabatterade fotbollsmatcher sker på en och samma dag.

Det blir alltså en gårdfest i Fan Zone, precis utanför huvudentrén. Kom och ha kul, mellan kl 13-17:30. För tid mm kring matcherna hänvisar vi till respektive idrottsklubb. Förmåner/rabatter hittar du här:

Håll även utkik via Facebook; Hyresgästföreningen Region Mitt.

Hyresgästföreningen är matchvärd och finns med vid båda matcherna. Vi uppmärksammar valkampanjen "Ta parti för människan" och poesi- och demokratisatsningen "Höj din röst". Fair play uppmuntras både på och bredvid planen!

Kom och se elitfotboll i kombination med en häftig gårdsfest i Fan Zone! Möt barn och ungdomar som spelar fotboll i flera bostadsområden. Lyssna till Pennybridge Poetry. Spela själv minifotboll, studsa i hoppborgen och testa på en gårdsfest där du minst anar det - vid Behrn Arena.

Tid och plats: Utanför huvudentrén, klockan 13-17:30, så du hinner i god tid ha kul med barnen utanför och kan sedan gå in och se en eller två matcher - med rabatt. Du kan även prata bostadspolitik med våra lokalt aktiva från Örebroföreningen.

Mer information om rabatter och gårdsfesten: Klicka på länkarna ovan för mer information om rabatten. Det kommer även mer information om gårdsfesten i Fan Zone via vår kalenderfunktion: länk till Örebro läns lokala aktiviteter . Läs mer där om alla roligheter som sker under dagen!

Saknar du medlemskort? Ladda ner vår förmånsapp där du brukar ladda ner appar. Via denna får du ditt medlemskort digitalt. Behöver du ett av plast kontaktar du Medlemsservice via medlemsservice@hyresgastforeningen.se och beställer ett. Du måste alltid kunna visa medlemskort när du går in på matcherna. Det finns en digital kod för rabatt om du vill köpa ÖSK-biljetter digitalt. Se länkarna till förmånerna.