Många rabatterade hemmamatcher för medlemmar

Nu är våren här och med den följer fotbollsmatcher. Som medlem har du rabatt på ett 30-tal hemmamatcher med Carlstad Crusaders, KIF Örebro DFF, Örebro Black Knights och ÖSK. Samarbetet med ÖSK är nytt. Passa på att gå! Klicka dig vidare för mer information.

Nyhet 2018 - samarbete med ÖSK Elitfotboll: Kom till Behrn Arena i Örebro och titta på utvalda hemmamatcher. Gå 2 betala för 1, enskild medlem betalar halva priset. Gäller hemmamatcher mot Dalkurd, Kalmar FF, IF Elfsborg, BK Häcken, IF Brommapojkarna och GIF Sundsvall.

KIF Örebro DFF: Hela familjen eller kompisgänget går för priset av en (upp till 4 pers). Enskilda medlemmar får 50 procents rabatt på inträdet. Rabatten gäller alla hemmamatcher på Behrn Arena, Örebro. Följ KIFs resa mot Damallsvenskan. En populär medlemsförmån förra året!

Vill du se Amerikansk Fotboll? Följ Carlstad Crusaders och Örebro Black Knights: Gå 2 betala för 1. Gäller alla hemmamatcher i grundserien "Superserien" mot uppvisande av medlemskort. Enskilda medlemmar går för halva priset. Detta gäller alla hemmamatcher i Karlstad (Tingvalla IP) och Örebro (Berhn Arena).

Kontrollera alltid matchdag och tid på respektive klubbs hemsida. Länkar dit finns vid förmånen.

Läs informationen i länkarna intill så du gör rätt vid inköp av biljetter!

Ta alltid med ditt medlemskort! Du behöver ditt medlemskort för att få rabatten. Ladda ner Hyresgästföreningens förmånsapp där du brukar söka på appar genom att uppge "Hyresgästföreningen". Där finner du medlemskortet, eller så beställer du ett i plast från vårt Medlemscenter: medlemscenter@hyresgastforeningen.se