Fler fotbollsmatcher rabatteras i år

Hyresgästföreningen samarbetar med företag, organisationer och föreningar om medlemsrabatter. Region Mitt har i år avtal om rabatt med fyra idrottsklubbar. Passa på och gå när säsongen startar.

Nyheter 2019:

I år plussar ÖSK Fotboll på antalet rabatterade matcher till tio, den sista som tillkom var den mot Göteborg. Alla medlemmar kan gå två och betala för en. Här finns även spelare som är hyresgäster, se här

Tidigare samarbeten som fortsätter i år:

• Gå fyra betala för en: KIF Örebro DFF erbjuder rabatt på samtliga matcher. Här kan fyra gå till priset av en (100 kronor), något som uppmärksammades av hundratals medlemmar föregående år, trots att laget då hade åkt ur högsta serien. Nu är de tillbaka. Stötta dem - eller deras motståndare - på Behrn Arena i Örebro. Gå hela kompisgänget, med medlemsrabatt.
  • Gå två betala för en: Carlstad Crusaders, liksom Örebro Black Knights, erbjuder detta på alla hemmamatcher i grundserien. Se amerikansk fotboll med en kännbar medlemsrabatt! En nyhet i år för Örebro Black Knights är att du kan se såväl dam- som herrlag spela samma dag. Upplev en härlig familjestämning på läktarna.

Tipsa gärna fler medlemmar om de här rabatterna:Varför inte ta med grannen på en match?

Hyresgästföreningen Region Mitt tackar de idrottsklubbar som valt att samarbeta med oss och därmed erbjuda Hyresgästföreningens medlemmar en chans att gå mer förmånligt på matcher.

Ni som följer klubbar på andra orter har också rabatt när ni kommer till Behrn Arena, Örebro (KIF Örebro DFF, Örebro Black Knights och ÖSK Fotbolls hemmaarenor) samt Tingvalla IP, Karlstad.

OBS! Viktigt är att visa medlemskort om så önskas. Har du förlorat ditt kan du beställa ett nytt från vårt Medlemscenter via medlemscenter@hyresgastforeningen.se eller 0771-443 443.

För mer information om medlemsförmånerna hänvisar vi hit till vår webbsida. Se respektive klubb för tid och plats.

Här hittar du fler medlemsförmåner  - sök på ditt län för att komma närmre dig själv.