Vinn din månadshyra!

Uppdatera din e-post och var med och tävla om en månadshyra! Allt du behöver göra är att skicka in din aktuella e-postadress till vårt register senast den 30 september – och berätta vad du skulle göra för pengarna om du vann.

För en månadshyra kan man köpa en alldeles, alldeles för stor teve. Vad skulle du göra för pengarna om du vann? Foto: Mikael Dimgård

Så här gör du för att tävla:
Skicka ett mejl med följande uppgifter:

• namn
  • personnummer eller medlemsnummer
  • din e-postadress
  • nämn en sak du skulle göra för pengarna om du vann din månadshyra

Skicka mejlet till info.aros-gavle@hyresgastforeningen.se, skriv Tävling månadshyra i ämnesraden. Senast den 30 september vill vi ha ditt bidrag.

Tävlingen gäller för dig som bor i Region Aros-Gävle, det vill säga Uppsala- Gävleborg- eller Västmanlands län, samt Norrtälje kommun.

När du lämnar din e-post godkänner du att Hyresgästföreningen skickar e-post till dig. Genom att använda e-post i vår medlemskommunikation får du som medlem information på ett smidigt sätt, samtidigt som vi spar både miljö och pengar. Så samtidigt som du tar chansen att vinna din månadshyra hjälper du oss att uppdatera våra register.

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. En jury på tre personer utser vinnaren. Vinnaren presenteras i Hem och hyra och på vår hemsida.

Lycka till!