Hiphopbussen kommer till stan

Lördag den 31 augusti kommer Hiphopbussen till Skellefteå. Den kommer att stå uppställd på MoröBacke centrum vid fritidsgården Loftet. Anmälan är öppen för ungdomar i åldern 12-20 år. Vi har plats för 25 personer.

Hiphopbussen Salla Salazar och Masse Salazar. Foto Camilla CherryI ett samarbete med ABF och Folkets Hus och Parker bjuder vi upp Hiphopbussen till Morö Backe. De legendariska producenterna Salazar Brothers från skivbolaget Redline Recordings kommer och skapar musik med ungdomar i åldern 10-20 i Skellefteå. Redline Records ligger bakom flera stora namn, såsom Linda Pira, Mohammed Ali, Stor, Gee Dixon och massa fler. Med på turnén finns även Ametist Azordegan som är en av hiphop-Sveriges största profiler och en hemlig gäst.

Anmälan är öppen och vi har plats för 25 personer, så hjälp till att sprida ordet till alla ungdomar i åldern 12-20 - det har ingen betydelse vart i Skellefteå du bor. Det kommer finnas andra aktiviteter för de som inte vill delta i workshopsen - så kom!

Allt är helt gratis!

Om du har frågor eller vill ha hjälp med anmälan kan du ringa någon av oss;

Samuel Björklund 073-829 18 01
Magnus Ericsson 076-800 44 61

Klicka här för att komma till anmälningsformuläret för workshopsen

Mer information finns också på Facebook – sök efter hiphopbussen Skellefteå

Vill du också göra skillnad?