Innehåll A-Ö

Här kan man lägga bra och pedagogiska länkar

 

Kontakta oss

Ring oss på telefon 0771-443 443
om du vill veta mer och prata med oss.

Medlem i Hyresgästföreningen

  • Vi förhandlar om hyran
    för de flesta hyresgästerna i Sverige.
    Om du är medlem får du mer information
    och stöd vid en förhandling.
  • Våra jurister och anställda kan hyreslagen.
    Om du är medlem kan du ringa och få råd
    eller boka tid för besök.
  • Du kan använda den service som finns här
    på Hyresgästföreningens webbplats.
  • Vi kan ge dig stöd om du vill arbeta
    med att göra området bättre just där du bor.
  • Som medlem kan du köpa extra billiga varor.
    Ett exempel är hemförsäkringen, Hyresgästförsäkringen.
  • Du får tidningen Hem & Hyra
    åtta gånger om året.
    Där kan du läsa om sådant som är viktigt för hyresgäster
    och också undersökningar av varor för hushåll
    och få tips om hur du kan möblera.
    Hem & Hyra har en egen webbplats
    hemhyra.se
Skriv ut
Telefon: 0771-443 443  |  Kontakta oss  |  Om webbplatsen
Läs Hyresgästföreningens medlemstidning: